Kylmäsoiton 10 käskyä

kirjoittaja

in
  1. Valitse kohderyhmä huolella, älä tarjoa kaikille kaikkea
  2. Tuotteista palvelusi. Jos et osaa selittää palveluasi puhelimessa 30 sekunnissa, on tuotteistamisessa parantamisen varaa.
  3. Kohdenna soittokärki ja tee sen pohjalta selkeä soittorunko. Kohderyhmälle x on erilainen soittokärki kuin kohderyhmälle n.
  4. Tee tavoitteet. Tavoitteiden asettajat menestyvät leijailijoita paremmin. Tavoite voi olla esim. soittoaika, kontaktimäärä tai kauppamäärä.
  5. Varaa soittamiseen aikaa. Merkitse aika kalenteriin ja pysy sillä aikaa sähköpostista ja somesta poissa.
  6. Esittele itsesi selkeästi ja mene suoraan asiaan. Usko myymääsi palveluun/tuotteeseen ja itseesi.
  7. Älä lue suoraan soittorungosta vaan muodosta oma luonnollinen puhe. Soittorunko on vain apuna.
  8. Ole rentona ja hymyile. Hymyily kuuluu puhelimesta.
  9. Ole asiallinen ja ystävällinen. Kaikki eivät osta sinulta ja kieltäytyminen ei ole henkilökohtainen kolahdus, asia ei vain ole juuri nyt ajankohtaisena.
  10. Älä hukkaa kieltäytyjiä. Sovi heidän kanssaan milloin palata asiaan ja pidä huoli, että soitat uudelleen sovittuna ajankohtana.

 

Jenni Flink - Delta Pavonis Oy

Jenni Flink

Founder/COO

045 183 2411

jenni.flink(at)deltapavonis.fi

LinkedIn / Jenni Flink


Kommentit

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *